هتل های قشم

معرفی بهترین هتل های قشم، ررزو هتل در قشم

یکی از بهترین مراکز گردشگری در سال های اخیر جزیره قشم است. محبوبیت این جزیره به جایی رسیده است که با جزیره کیش رقابت می کند. بازار قشم یکی از قطب های تجاری جنوب کشور هستند که شما می توانید در مطلب بهترین مراکز خرید قشم درمورد این بازار ها مطالعه کنید. همچنین طبیعت بکر و جاذبه های طبیعی این جزیره گردشگران زیادی را به خود جذب می کند.

چند مورد از بهترین دیدنی های قشم و جاذبه ها و جاهای دیدنی قشم عبارتند از دره ستارگان، قلعه پرتغالی‌ها، جنگل‌های حرا، گنبد نمکی، غار نمک، جزایر ناز، جزیره هنگام، قلعه و غارهای خربس، تنگه چاهکوه، اسکله بندر لافت، ژئو پارک قشم، چاه‌های لافت، روستای تاریخی کوشه، قلعه لافت، آب‌انبار بی‌بی، بام قشم، سد پی پشت، زیارتگاه بی‌بی مریم، سد و روستای گوران که قبلا در یک مطلب به طور کامل جنگل حرا قشم را معرفی کردیم.

در این مطلب قصد داریم بهترین هتل قشم از نظر مردم را معرفی کنیم. اگر برای شما هم سوال بهترین هتل قشم کدومه ؟ و کدام هتل قشم خوبه ؟ پیش آمده است، این مطلب مناسب شماست.

هتل ژئوپارک قشم

یکی از بهترین و تمیز ترین هتل های ساحلی قشم، هتل ژئو پارک قشم است. با اقامت در این هتل می توانید از پنجره منظره دریا را ببینید و شب ها هنگام قدم زدن در ساحل پلانگتون ها را تتماشا کنید. امکانات این هتل در حد متوسط است اما نسبت به دیگر هتل های قشم بسیار تمیز محسوب می شود. همچنین بهترین غذاهای دریایی را می توانید در رستوران هتل ژئوپارک میل کنید.

هتل های قشم

هتل ریحان قشم

اگر به هتل ها و ساختمان های مدرن علاقمندید این هتل نوساز که در سال ۱۳۹۵ احداث شده است برای شما مناسب است. همچنین این هتل ۱۵۰ متر با دریا فاصله دارد و در کمترین زمان ممکن می توانید به مراکز خرید و بازار ها دسترسی داشته باشید. هتل ریحان تنها ۲ کیلومتر با قلعه پرتغالی ها فاصله دارد.

هتل های قشم

هتل آپارتمان ارم قشم

در اتاق های این هتل آپارتمان امکان پخت و پز دارید و به همین دلیل می تواند در اقتصادی بودن سفرتان به شما کمک کند. این هتل ۴ ستاره یکی از بهترین و لوکس ترین هتل های ساحلی قشم است. هتل ارم در ۵ طبقه ساخته شده است و از تمام طبقات می توانید دریا را تماشا کنید.

هتل های قشم

هتل ساحلی خلیج فارس

شاید دنج ترین هتل ساحلی قشم همین هتل خلیج فارس باشد. در ساحل اختصاصی هتل می توانید از امکانات تفریحی مثل قایق سواری و بازی های ساحلی استفاده کنید . همچنین می توانید از فضای سبز هتل برای پیاده روی و تماشای کشتی ها در خلیج فارس بهره ببرید. در رستوران این هتل بهترین غذاهای دریایی و صبحانه های مفصل سرو می شود و قیمت هتل نسبت به امکانات آن بسیار مقرون به صرفه است.

هتل های قشم

سفر به قشم با بلیط اینجا

رزرو هتل های قشم با تخفیف بلیط اینجا

خرید بلیط هواپیما تهران قشم

تور قشم بلیط اینجا

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها